Subject: Küsimus - juurdesõidutee
From: "Mihkel Ross" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 17:40:57 +0300

Tere!

Meie poole pöördus klient kellele kuulub Tallinnas, Haabersti linnaosas
Rannamõisa tee 14m kinnistu (kat 78406:610:0207). Kliendil oleks soov
saada ligipääs oma kinnistule Rannamõisa teelt. Suheldud on ka KOV’ga
kellele kuulub kinnistu (kat 78401:101:2408), mis jääb Rannamõisa tee ja
eelmainitud kinnistu vahele ja nende poolt pretensioone perspektiivseks
sissesõidu teeks ei ole

Kas ja mis tingimustel oleks võimalik juurdepääsutee rajamine?

Lugupidamisega,

Mihkel Ross

KURU Arhitektuur

 <http://www.kuupruut.ee/> www.kuupruut.ee

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GSM: +372 56 566 486

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.